-
Zadziorny-Mietek
@Piotr Gliński, czyli czekając na Hollywood (23 marca 2018 10:31)
Twój komentarz niestety zawiera tak niesamowite nagromadzenie jaskrawo sprzecznych z rzeczywistością absurdów - m.in. "wylewającą się nienawiść", że jego ocenę pozostawiam Szanownym Czytelnikom.
![]() |
Zadziorny-Mietek |
25 marca 2018 01:22 |
@Piotr Gliński, czyli czekając na Hollywood (23 marca 2018 10:31)
Tak. Przychodzę w czapce uszance, jak każdy ruski agent. Gazem, gazem potraktuj. ;))
Niedawno tu pisałem, żebyś nie udawał cynika, bo nim w żadnym razie nie jesteś więc słabo Ci ta rola wychodzi. Nieuzasadnione niczym insynuacje i obelgi są już tradycją Twego bloga, więc z premedytacją ją łamię. Mściwy nie jestem.
Ty już wiesz jak Dobra Zmiana się skończy. Gigantyczną klęską i kompromitacją. Wiesz, że wszystko zaczyna się sypać i nic procesu rozkładu nie zatrzyma. Jesteś w partii tak wiele lat, tak wiele widziałeś, tak dużo wiesz, że jesteś zszokowany, może nawet przerażony, tym co się w Dobrej Zmianie przy korycie wyrabia (też mam o tym jakieś informacje). Zareagowałeś wściekłością na mój postulat, bo nic się od 2010 roku w zakresie oddolnych inicjatyw na lepsze ...
![]() |
Zadziorny-Mietek |
25 marca 2018 01:12 |
@Piotr Gliński, czyli czekając na Hollywood (23 marca 2018 10:31)
Rety, przecież to jest pochwała, wyraz uznania dla Twej wiary w PiS i wytrwałości. Naprawdę godnych dużego szacunku. Wydawało mi się, że przynależność do Zakonu PC (najlepszych z najlepszych) nobilituje - ten termin przytoczyłem z ogólnie dostępnych źródeł i w tym znaczeniu w jakim przeważnie w nich występuje, bez żadnego pejoratywnego podtekstu. Towarzysz Naczelnik Prezes jest często używanym przeze mnie terminem dla podkreślenia wielkiego politycznego znaczenia aktualnego Naczelnika Państwa. Również bez tzw. hejtu, a z pewną sympatią odnośnie zalet tego człowieka, m.in. poczucia humoru czasami okazywanego publicznie. Mimo, że Twej Ukochanej Partii nie popieram. Czy na normalną rozmowę na tematy polityczne stać Cię tylko z tzw. Żarliwymi ...
![]() |
Zadziorny-Mietek |
24 marca 2018 00:00 |
@Piotr Gliński, czyli czekając na Hollywood (23 marca 2018 10:31)
No i sam widzisz. Nie umiesz już z ludźmi normalnie rozmawiać? Piszę anonimowo, Ty pod nazwiskiem, więc grzecznie i z należnym w takiej sytuacji szacunkiem najzwyczajniej pytam. Szczerze, nie ma tu z mej strony ani krzty podstępu. Chyba mogę się mylić, bo w żadnej partii nigdy nie byłem i oczywiście nie wiem jakie w tej Twojej są układy - Zakon PC wziąłem z ogólnie dostępnych informacji i skojarzyłem z Twoją wieloletnią przynależnością, o której sam pisałeś i z której jesteś tak dumny.
Odnosząc się w taki sposób do ludzi chcesz zmienić Polskę na lepsze? Przekonać ich do tego w co tak święcie wierzysz? Przecież dajesz w ten sposób pokaz arogancji i buty. Towarzysz Naczelnik Prezes publicznie tak nie robi, no - przynajmniej bardzo się ...
![]() |
Zadziorny-Mietek |
23 marca 2018 22:37 |
@Piotr Gliński, czyli czekając na Hollywood (23 marca 2018 10:31)
Jesteś wiele lat w Prawie i Sprawiedliwości, masz bezcenny certyfikat przynależności do wewnętrznego kręgu Zakonu PC. Jesteś wśród najbardziej zaufanych i pewnych ludzi Towarzysza Naczelnika Prezesa, starannie przez niego wybranych najlepszych spośród najlepszych. Wytrwasz do końca i nie zawiedziesz.
Co stoi na przeszkodzie, abyś swoimi kanałami w partii (z pominięciem drogi słuzbowej) dotarł do jej najwyższego kierownictwa z trapiącymi Cię praktycznie bez przerwy wątpliwościami odnośnie działań Ministra Glińskiego?
Na swoim blogu napisałeś tysiące zdań o tym jak mocno wierzysz w misję Twej Ukochanej Partii oraz osobiście w Towarzysza Naczelnika Prezesa - że żadna siła ludzka Twej wiary nie wzruszy. Zrób więc coś wreszcie. Przynajmniej spr ...
![]() |
Zadziorny-Mietek |
23 marca 2018 19:14 |
@"Moje podatki" czy "Podatki Rz-plitej"? (21 marca 2018 21:48)
Jako urzędnik państwowy żyjesz na cudzy koszt - jesteś pasożytem. Jest to możliwe tylko dlatego, że zatrudnia Cię organizacja, której istotą oraz sensem istnienia i działania są przemoc i represja. Jeśli natomiast państwo ma być, po to by naród mógł realizować swój główny cel, którym ogólnie jest rozwój, wtedy ludzie powinni się zgodzić na żywienie z własnej kieszeni pewnej minimalnej ilości pożytecznych pasożytów na usługach państwa. Niestety, problem tkwi w tym, że każde państwo mając olbrzymią przewagę siły nad tzw. społeczeństwem zawsze wykazuje skłonność do degeneracji - przekształcania się w organizację rozbójniczą, skrywającą fakt wymuszania coraz wyższych haraczy pod różną postacią za tz ...
![]() |
Zadziorny-Mietek |
21 marca 2018 23:56 |
@O tym, jak Żydzi chcą w Polsce wprowadzić stan wyjątkowy (20 marca 2018 10:07)
A mógłbyś wprost podać co na tym portalu wolno pisać o władzy Twojej Ukochanej Partii i Towarzyszu Naczelniku Prezesie, a czego nie? Nakreślić jakieś konkretne granice krytyki konstruktywnej? Nie bój się, publikując swój tekst ujawniłeś się w roli cenzora - pasuje Ci ona i niech tak zostanie, byle ludzie wiedzieli jak daleko mogą się posunąć. Może pomyśl o jakimś systemie kolaudacji tekstów z udziałem Twoich Szanownych Dworzan?
![]() |
Zadziorny-Mietek |
21 marca 2018 00:37 |
@Wierność małżeńska i fawele (20 marca 2018 15:45)
Dałeś nieodpowiedni przykład, gdyż w haśle o elektryfikacji nie chodziło o to, aby każdy mieszkaniec tzw. Kraju Rad mógł sobie zaświecić żarówkę - polepszyć warunki bytu. Prąd miał być doprowadzany przede wszystkim po to, by na na placu na środku każdej najmniejszej osady można było na słupie zawiesić głośnik nadający propagandę.
![]() |
Zadziorny-Mietek |
20 marca 2018 19:52 |
@Wierność małżeńska i fawele (20 marca 2018 15:45)
Jest szansa, że w ciężkiej sytuacji nie zamienią się w zwierzęta wtedy, gdy mają już wpojone zasady moralne, wierzą w nie.
![]() |
Zadziorny-Mietek |
20 marca 2018 19:09 |
@Wierność małżeńska i fawele (20 marca 2018 15:45)
"Zanim zacznie się głodnych ludzi nawracać, trzeba im dać jeść". To opinia (nie dosłownie, ale sens zachowany) pewnego księdza-misjonarza, którego znałem.
![]() |
Zadziorny-Mietek |
20 marca 2018 19:05 |
@Po co prezydentowi i premierowi bojkot Mundialu w Rosji? (19 marca 2018 19:37)
Przepraszam, że nie na temat, lecz poniższe bardzo dobrze nadaje się do cyklu pt. "Za Dobrej Zmiany Polska wstaje z kolan":
Cyt.: "Z uwagi na fakt, że dotychczas obowiązujące przepisy nie przewidują możliwości wyekwipowania personelu międzynarodowego w broń znajdującą się na wyposażeniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, przedmiotowa nowelizacja ustawy z dnia 23 września 1999 r. o zasadach pobytu wojsk obcych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz zasadach ich przemieszczania się przez to terytorium ma na celu uregulowanie tej kwestii.
W związku z powyższym, nowododany art. 13a przewiduje możliwość wyposażenia żołnierzy wojsk obcych w broń i amunicję, stanowiące uzbrojenie Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, na wniosek właściwych organów woj ...
![]() |
Zadziorny-Mietek |
19 marca 2018 22:34 |
@Kino Polska, tyle nam wystarczy... (17 marca 2018 12:34)
Oczywiście, Szanownego Parasolnikova jako "Adwersarza" także przepraszam.
![]() |
Zadziorny-Mietek |
19 marca 2018 17:57 |
@Kino Polska, tyle nam wystarczy... (17 marca 2018 12:34)
Tak! Właśnie o to mi chodziło i dzięki wielkie, że tak celnie to ująłeś. Przepraszam jednocześnie Szanownych "Adwersarzy" w osobach Pana Gwincinskiego i Szanownego Redpilla. Z drugiej strony patrząc, Szanowne Jestnadzieja i Ainolatak oraz Szanowny Tadman od razu wyczuli w czym rzecz. ;))
![]() |
Zadziorny-Mietek |
19 marca 2018 17:43 |
@Kino Polska, tyle nam wystarczy... (17 marca 2018 12:34)
Oczywiście komentarz z 00:42 jest w odpowiedzi do Pana.
![]() |
Zadziorny-Mietek |
18 marca 2018 00:44 |
@Kino Polska, tyle nam wystarczy... (17 marca 2018 12:34)
Tak, tak. Pan by przecież zrobił dobry film ujmujący ważny temat, z prawdziwym reżyserem i aktorami, za 500, no może 750 PLN. Komórką ze szwagrem chyba. Rozumiem wątpliwości i pewne zarzuty natury artystycznej odnośnie obrazu "Smoleńsk", ale szczerze mówiąc, za nic nie jestem w stanie pojąć u ludzi kultury i sztuki, takich jak Pan - stojących po dobrej stronie, tego hejtu na wszelkie działania naszej, przecież, władzy. Stara się ona jak może w krótkim czasie nadrobić skutki wieloletnich zaniedbań, by nie powiedzieć że celowej kreciej roboty w upadlaniu Polski i Polaków za ich własne pieniądze. Od czegoś trzeba w końcu zacząć, a wiadomo, że końcowy efekt zależy od wielkości zainwestowanych środków i nie od razu Krakó ...
![]() |
Zadziorny-Mietek |
18 marca 2018 00:42 |
@Polska i RPA czyli Muzeum Polin, „Zabij Bura”, biali farmerzy i Janusz Waluś. (17 marca 2018 00:00)
W 2011 r. komunista Bono z zespołu U2 również polubił piosenkę o zabijaniu Burów:
W 2015 r. nadal twierdził, że piosenka to "uzasadniony protest":
![]() |
Zadziorny-Mietek |
17 marca 2018 23:09 |
@Kino Polska, tyle nam wystarczy... (17 marca 2018 12:34)
Staram się. ;))
![]() |
Zadziorny-Mietek |
17 marca 2018 21:08 |
@Kino Polska, tyle nam wystarczy... (17 marca 2018 12:34)
Wcale nie 12, lecz 9 do 10 milionów, z których połowa pochodziła od sponsora, który nie ujawnił swej tożsamości. I powtarzam, to jest w skali naszego państwa nieistotny drobiazg, a umożliwił rozpoczęcie konsolidacji skupionego wokół PiS prawicowego patriotycznego środowiska twórczego, które za rządów poprzednich ekip - słusznie zaliczanych do zdrajców i zaprzańców - w ogóle nie miało finansowej siły przebicia. Film "Smoleńsk" to zaledwie pierwsza próba, pierwsze koty za płoty, poważnego potraktowania tego ważnego wydarzenia i tematu w naszej kulturze. Próba idąca wbrew narracji antypolskich ośrodków propagandowych, dlatego tak bardzo istotna i faktu tego nie zmienią pewne widoczne ...
![]() |
Zadziorny-Mietek |
17 marca 2018 21:05 |
@Kino Polska, tyle nam wystarczy... (17 marca 2018 12:34)
Niepokoi mnie ta nieuzasadniona, bo niepoparta żadnymi dowodami, totalna krytyka wszystkiego co Dobra Zmiana czyni w sferze szeroko pojętej kultury. Kurski - zły, Gliński - zły, filmy - złe, dziennikarze stojący po stronie Dobrej Zmiany - źli. Źli są wszyscy ci dzięki którym Polacy wreszcie wstali z kolan. Może chodzi o to, by strojąc się w piórka zwolenników Dobrej Zmiany, doprowadzić do wywrócenia rządów Prawa i Sprawiedliwości? Rządów, które już dały nam tyle dobrego, więc nie można dopuścić do tego, by zrobiły dla Polski jeszcze więcej.
![]() |
Zadziorny-Mietek |
17 marca 2018 15:57 |
@Kino Polska, tyle nam wystarczy... (17 marca 2018 12:34)
Podzielili dla dobra Dobrej Zmiany, czyli dla dobra Polski. O co Ci chodzi? Dobry film musi kosztować, więc jeśli taki z Ciebie mądrala, to nakręć lepszy za mniej. Chcesz za nic dawać 500+ wszystkim tzw. potrzebującym, zaś twórców, którzy są po Twojej stronie i jak nikt inny harują na sukces Dobrej Zmiany wyzywasz od bezczelnych przewałowców. Zresztą, kwoty których się czepiasz w skali państwa i jego budżetu są po prostu śmieszne. Po drugie, zamówienie złożone przez państwo na dzieło - o takiej tematyce na taką rocznicę - musiało dostać placet najwyższych władz partyjnych - wiadomo czyj. Nie narzekaj więc i lepiej skoncentruj się na wsparciu i pomocy - choćby dobrym słowem. Szczera pochwała od c ...
![]() |
Zadziorny-Mietek |
17 marca 2018 15:02 |